Verhuurinformatie

Verhuurinformatie

Op deze pagina treft u belangrijke verhuurinformatie. Zorg dat u hiervan goed op de hoogte bent.

Betrouwbaar:

Wanneer u een attractie of springkussen wilt huren, doet u dit dan bij een betrouwbare verhuurder.
Voor ons heel vanzelfsprekend, maar voor u belangrijk om te weten dat zowel attracties als springkussens gekeurd moeten zijn. Al onze attracties zijn voorzien van een zogenaamd RAS-nummer en worden 2-jaarlijks gekeurd. Al onze springkussens hebben een certificaat en voldoen daarmee aan de wettelijke beoordelingscriteria volgens NEN-EN 14960: 2013.

Bestellen:

Wanneer u op onze website een artikel heeft gevonden, kunt u deze makkelijk online bestellen via onze webwinkel. Uiteraard kunt u uw bestelling ook per e-mail of telefonisch aan ons doorgeven. Wij maken de bestelling dan voor u in orde en mailen u een opdrachtbevestiging. Lees altijd uw bevestiging en de voorwaarden door. Mocht er onverhoopt een foutje in staan, neemt u dan contact met ons op.

Prijzen:

De prijzen op onze website zijn exclusief transportkosten.
Prijswijzigingen voorbehouden. Genoemde prijzen, kortingen of aanbiedingen gelden niet voor feestdagen, voor deze dagen zijn prijzen op aanvraag.

Betaling:

De betaling dient vooraf te geschieden. Er kan betaald worden per bank, per pin of contant bij het afhalen van de artikelen. Wanneer u de bestelling online heeft geplaatst via onze webwinkel, kunt u ook gebruik maken van ons online betalingssysteem.

Annulering:

Wanneer u de opdrachtbevestiging per mail ontvangt is deze bindend. Binnen één week en uitsluitend telefonisch kunt u deze opdrachtbevestiging nog annuleren, hierna zitten er kosten aan uw annulering verbonden.
Wanneer u de opdracht verplaatst naar een andere datum binnen drie maanden van de oorspronkelijke huurdatum, onder voorbehoud van beschikbaarheid van het gehuurde artikel, dan worden er geen annuleringskosten in rekening gebracht.

Bij annulering:

  • Tot 1 maand voor de huurdatum in ieder geval € 25,- exclusief btw in rekening gebracht.
  • Tussen 7 dagen en 1 maand voor de huurdatum, wordt 50% van het huurbedrag volgens de opdrachtbevestiging (inclusief eventuele transportkosten) in rekening gebracht.
  • Binnen 7 dagen voor de huurdatum, wordt het volledig verschuldigde bedrag volgens de opdrachtbevestiging (inclusief eventuele transportkosten) in rekening gebracht.

Mooi weer garantie:
Uiteraard kunnen wij u geen mooi weer garanderen. Indien blijkt dat het op uw huurdatum noodweer zal worden, dan geven wij een mooi weer garantie. U kunt de gehuurde activiteiten eenmalig kosteloos verplaatsen naar een andere datum binnen twee maanden van de oorspronkelijke huurdatum. Wél dient de oorspronkelijke factuur betaald te zijn, in principe vóór de originele huurdatum. Annulering kan uitsluitend telefonisch tijdens kantooruren, maximaal twee dagen van tevoren. De verplaatsing is onder voorbehoud van beschikbaarheid van activiteiten en personele bezetting.

Specificaties:

Op onze website treft u bij al onze artikelen een kopje specificaties. Hier vindt u zeer waardevolle en belangrijke informatie over het artikel dat u wilt huren. Zorg dat u hiervan op de hoogte bent.
Hierbij kunt u denken aan afmetingen, maar ook de benodigde stroomvoorziening van het artikel.

Hulp bij op- en afbouwen:

Wanneer u kiest voor de optie “hulp bij op- en afbouw” gaan wij er vanuit dat u personen ter beschikking heeft die ons personeel kunnen helpen.

Transportkosten:

Transportkosten worden in rekening gebracht wanneer wij de artikelen bij u bezorgen en later weer ophalen: € 15,- instaptarief + 4 x de afstand x € 0,95 per km.
Bij compleet verzorgde opdrachten verblijven wij op uw locatie. Dan wordt de volgende berekening toegepast: € 15,- instaptarief + 2 x de afstand x € 0,95 per km.
In sommige situaties rekenen wij extra transportkosten, vanwege het gebruik van meerdere transportmiddelen.

Compleet verzorgd of op- en afbouwen van artikelen:

Bij compleet verzorgde attracties/artikelen zorgen wij voor het op- en afbouwen van de attractie én het begeleiden daarvan. Bij sommige attracties is enige hulp van u bij de op- of afbouw nodig. In dat geval melden wij u dat in de opdrachtbevestiging. Compleet verzorgde artikelen zijn standaard gedurende 4 draaiuren, tenzij anders vermeld op de artikelpagina op onze website.
Bij hulp met het op- en afbouwen van artikelen bezorgen wij de artikelen naar uw locatie én helpt Augie u met de opbouw van de artikelen.

Bij aankomst op uw locatie gaan wij er vanuit dat:

  • Wij met onze transportmiddelen exact op de plek van plaatsing kunnen komen. Indien wij moeten sjouwen met materiaal, dient u dat vooraf aan te geven. Eventuele meerprijs op aanvraag.
  • De ondergrond schoon en vrij van modder of zand is.
  • U voldoende en correct aangesloten stroompunten beschikbaar heeft, binnen 25 meter vanaf onze elektrische apparaten.
  • Er mogelijkheden zijn om onze artikelen te verankeren.
  • De hulp bij op- en afbouw direct paraat is.
  • Bij artikelen met water; u zelf zorgt voor voldoende water en vulling van de baden.

Indien uw locatie niet aan bovenstaande eisen voldoet, dient u dat vooraf met ons te bespreken. Extra onvoorziene handelingen, vooraf, tijdens of achteraf, worden in rekening gebracht.

Schoonmaakkosten:

Zoals u van ons gewend bent, leveren wij onze luchtkussens in gecontroleerde, goede en schone staat af. Bij het ophalen verlangen wij dat de kussens ook weer in schone en goede staat zijn. Indien u geen tijd of de mogelijkheid heeft om onze materialen schoon te maken, kunnen wij dat voor u doen tegen de prijs van € 55,- per persoon per uur met een minimum van € 25,- exclusief btw.

Aansprakelijkheid:

De verhuurder (Augie Attracties & Events) is niet aansprakelijk voor schade aan en/of letsel door de gehuurde artikelen tussen het moment van afhalen/bezorgen en het moment van retourneren/ophalen. Bij het verlaten van ons pand of ons transportmiddel zijn de artikelen niet door ons verzekerd. Wij gaan ervan uit dat u hiervoor zelf verzekerd bent of zelf het risico draagt.
De huurder dient de artikelen schoon, correct ingepakt en onbeschadigd te retourneren. De totale kosten voor het repareren, en eventueel transport, worden bij de huurder (degene die de opdracht heeft vastgelegd) in rekening gebracht.